Dubai mamac za bogate 1. dio



Dubai je grad koji je stvoren da bi bogati imali gdje trošiti svoj novac. Dubai sam posjetio 28 puta. Dubai je zapravo bio moja usputna stanica u putovanju za Irak.  Prvih nekoliko posjeta sve mi je izgledao kao iz znanstvene fantastike. Bio sam očaran veličanstvenim građevinama, veličanstvenim mjestima za razonodu. Iskreno rečeno , a tko i nebi bio očaran svim tim novotarijama. Kada sam većinu toga obišao nekoliko puta počeo sam gledati malo drugačije sve to. 

Evo nekoliko mojih savjeta.

Dubai je najbolje posjetiti kada je kod nas proljeće ili kasna jesen, pa i zimsko razdoblje je super. Nikako ne preporučam da posjetite Dubai u ljetnom razdoblju jer su nesnosne sparine. Niste u mogućnosti ni deset minuta prošetati a već ste mokri do kože. Od tolike sparine, kondenzira se velika vlaga na prozorima i izlozima. Čak i u noćnim satima nije ugodno šetati vani. Znači provodit ćete vrijeme u zatvorenim prostorijama.

Domicilno stanovništvo koje većinom radi na razno raznim šalterima na aerodromu ili u bankama  poslovnično su neljubazni. Nećete primjetiti osmijeh, ti ljudi su "operirani" od osmijeha i ljubaznosti. Osodno sam doživio na aerodromu kada sam predao putovnicu za provjeru da mi ju doslovno baci na pult ispred bez riječi. Gospođa koja je radila na šalteru, a ujedno je bila prekroivena maramom tako da su joj samo oči svijetlile kroz maleni otvor, bacija je putovnicu prema meni i završila je na podu. Gospođa se okrenula na drugu stranu kao da se nije ništa dogodilo. Moram priznati da sam ju "poslao", onako u sebi, u sve one krajeve koje su mi pali na pamet.
Jednom je mladi gospodin u bijeloj haljini primio putovnicu od mene okrenuo se i bacio kroz neki mali prozorčić iza sebe. Pitao sam ga u čemu je problem, nije ni trepnio na moje pitanje. Nakon nekoliko sekundi netko gura natrag moju putovnicu kroz mali otvor dovoljan da može proći putovnica (prozorčić je bio zatamljen tako da nisam vidio tko je s druge strane) preuzeo sam putovnicu i krenio pokupiti prtljagu. Tada se maldi gospodin sa bijelom haljinom i velikom bijelom maramom počeo nervozno derati dotrčao do mene i oteo mi putovnicu, te je "uletio" u prostoriju u kojoj je bila moja putovnica ubačena prije kroz famozni mali prozorčić. Nakon jedne minuta čekanja izašao je jedan gospodin u policijskom odjelu (barem je ličio na muškarca) zajedno sa nervoznim mladićem u haljini i pitao me na engleskom kuda idem, nakon mojeg odgovora vratio mi je putovnicu. Preuzeo sam putovnicu i bez pitanja uputio se na izlaz. Nisam uspio shvatio zašto je taj "haljina man" silom tražio dodatni pregled moje putovnice.

Sva sreća u Dubaiu u prodajnim prostorima rade pretežno ljudi iz azije, naročito u hotelima na recepciji, a oni su poslovnično ljubazni i uvijek spremni pomoći. 



Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Otok u obliku palme

Otok u obliku palme




Dubai noću

Dubai noću