Dubai - Barasti noćni klub



Glavni izvor informacija o cijelom Dubai-u su vozači taksija. Međutim i tu treba biti oprezan jer vozači koji rade nekoliko mjeseci nemaju pojma o ničemi ili raspolažu s malom količinom informacije. Imao sam sreću da me vozio vozač koji radi već pet godina i na moj upit koji je najbolji noćni klub odgovorio mi je protupitanjem što ja tražim, provod, koju vrstu glazbe, otvoreni tip kluba ili zatvoreni. Budući da ni sam nisam znao što bi i gdje bi, rekao sam mu, ma vozi gdje hoćeš. Tako me dovezao u elitno mjesto na samom otoku u obliku palme i rekao ovaj je najbolji. Ulaz je 100 dirhama ili nekih 25 dolara, međutim kada su me "bilderi" sa ulaza vidjeli da znatiželjno razgledavam sve, na moj upit koliko je upad skužili su da sam ovdje prvi puta i rekli da klub časti besplatnim ulazom. Klub je poluotvorenog tipa smješten na plaži. U sredini ima bazen. Posjedioci su bili od 16 godina pa nadalje . Po večernjim toaletama dade se zaključiti da tu obitava "vrhunska elita". Oko bazena se naguralo dosta mladih uživajući u blagodatima nargile. Da li je besplatna ili ne nisam to skužio, mada sam bio ponuđen od strane osoblja na tu vrstu uživancije morao sam odbiti jer tamo gdje idem raditi stalno nas kontroliraju na lijekove i droge i tko zna što još pa sam pomislio što je sigurno sigurno je. U jednom uglu smješten je roštilj te sam par puta prošao pored njega onako da osjetim dobru hranu. Klub je već u 22 sata bio dobrano popunjen.
Cijena pića je u skladu s renomeom kluba. Popio sam "malu" Coronu (meksičko pivo) i mislim da sam platio nekih 45 dha, odnosno oko 15 dolara što je i sasvim solidno za takav klub. U poluzatvorenom dijelu svirala je jedna grupa reggae muziku i stvarno ih je lijepo bilo slušati. Na otvorenom dijelu DJ je stvarao ugodnu atmosferu. Po voznom parku koji se šepuri na parkiralištu (mada su te makine pretežno iznajmljenje, ali onaj koji može iznajmiti ferrari ili nešto slično tome zna se gdje pripada) jedini zaključak je da ovdje dolaze stvarno oni s vrlo vrlo dubokim džepom. Engleski jezik prevladava, mada se na svakom koraku čuje njemački, španjolski, francuski, ali mislim da svi komuniciraju engleskim jezikom, jer sam imao priliku razgovarati s nekoliko ljudi sa svih strana kugle zemaljske i svi super spikaju engleski. Osoblje koje poslužuje, bilo da su muškarci ili djevojke izgledaju kao da su "pokupljeni" direktno sa izbora miss ili mistera svijeta. Svi se odlikuju ljepotom, šarmom i ljubaznošću. Zapravo dobio sam dojam da su svi posjetioci i svi koji rade nasmijani, opušteni, vrlo dobrog raspoloženja i svi su spremni na uživanciju i na dobar tulum. Jako veliki pozitivan šok za moju malenkost da se nađem u takvom okruženju i ugođaju koji nije nabijen negativnim emocijama i razno raznim problemima koji obitavaju tamo negdje 4000 km zapadnije, točnije na tzv. Balkanu.
Odmor za oči, odmor za tijelo, odmor za dušu.




Oznake: ,

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Otok u obliku palme

Otok u obliku palme




Dubai noću

Dubai noću