Hotel Burj Al Arab - Toranj Arapa

Burj Al Arab (arapski: برج العرب, doslovno "Toranj Arapa") jedan je od najluksuznijih i najskupljih hotela na svijetu.
Fantastičnog vanjskog izgleda sam hotel je smješten na umjetnom otočiću koji nije udaljen daleko od obale. Na samom ulazu u kompleks hotela Burj Al Arab s desne strane se smjestio vodeni park. Ulaz u vodeni park je 200 dirhama, to je približno 60dolara. Sve izgleda kao neka scena koja je pripremljena za neki film.
Obišao sam s taxijem kompleks vila koji je smješten nasuprot samom hotelu kako bi došao s njegove desne strane gdje je smještena plaža. Vozač taxija mi je objašnjavao kako te vile koštaju od nekoliko miliona dolara do nekoliko desetaka miliona. Iskreno rečeno da imam toliku lovu da dam za takvu vilu i da nemogu usred dana proviriti van jer sunce prži nemilice u podne i da bez klima uređaja nemogu po noći ni oka sklopiti, neznam, možda ti ljudi duboookooog džepa nisu vidjeli Dubrovnik, Poreč, Rovinj, Zadar, a da nespominjem 1244 otoka na Jadranu. Sve mi se to čini nekako prenapuhano. A ljudi moji samo da vidite plažu. Ma ostao sam razočaran jer sam vjerojatno u podsvijesti očekivao neku plažu iz daleke i nezamislive za stvarnost SF serije, a tamo samo pijesak, morska voda ko morska voda, nigdje hladovine osim ako se nepokriješ kako bi moja baka rekla velikom ambrelom iliti suncobranom. Po običaju nisam ulazio u sam hotel jer još uvijek nisam dobio na lotu lovu koja bi mi omogućila jednokratno uživanje pa kasnije kuda koji mili moji, a raditi u Iraku da bi "spržio lovu" nabrzaka nema smisla. Došao sam do samog ulaza, a unutra nema ulaza jer nemam ništa bukirano, ni ručak a bome niti spavanje pa nema hodanja bez veze po hotelu. Dirnuo sam vrata i put podnoge, barem mogu pričati bio sam na ulazu hotela i to je više nego previše jednome smrtniku .
Još jednom da se vratim na tu nostalgiju o hotelima na Jadranskoj obali. Primjetio sam u Hotelu Grand u Dubai-u gdje sam šest puta odsjeo da se vrti na jednoj od TV (mislim da se radilo o CNN) reklame o Hrvatskoj. Ostao sam bez daha vidjevšio to , a najviše me dojmilo kada su neki prisutni pozitivno kometirali reklame. Barem na nekoliko sekundi sam se osjećao netko i nešto sa mislima "imamo i mi konja za utrku" samo trebamo više vjere u sebe i svoje mogućnosti. E kada sam se pohvalio jednom amerikancu da ja dolazim iz te lijepe prirodom bogate zemlje, upitao me a zašto ideš raditi u Iraq kada se na reklami vidi da je tvoja zemlja bogata, zar ti nemaš posla u svojoj zemlji kada toliko turista dolazi. E to, ko da me opleo kolcem po tintari, kako da ja jednom ameru (kojem je glavno mjerilo dolar i kojemu je dolar i otac i majka i brat i sestra i sva njegova djeca iz prvog, drugog i ko zna kojeg braka, kako da mu objasnim da je to bogastvo prirodnim ljepotama a sve drugo je tako daleko. Ali nema veze Dubai je Dubai, umjetno je umjetno, pa ko voli nek izvoli ako nezna za bolje. Budući da mnogi neznaju za bolje to smo mi krivi jer se neznamo PRODATI DOBRO.

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Otok u obliku palme

Otok u obliku palme




Dubai noću

Dubai noću