Dubai Mall

Dubai Mall - mjesto poput nijednog drugog.
Centar epskih razmjera koja se zove Dubai Mall.
Tako počinje opis Dubai Mall Shop centra na njihovoj internet stranici.
Nakon mog posjeta tome velebnom zdanju koji se smjestio tik uz najviši toranj na svijetu, u potpunosti se slažem s te dvije rečenice. To je centar s 1200 prodajnih mjesta. Zapravo nisu to sve prodajna mjesta, nego su tu i restorani i razni drugi prostori za atrakciju i uživanciju. Odmah na početku se smjestio Dubai Aquarium. Na prilazu aquariumu piše da u tome staklenom kavezu ima 33000 vodenih životinjica. Nije mi bilo jasno da toliki broj vodenih nemani i životinjica pliva u toj silnoj vodurini. Glavni stakleni zid toga akvarija je visine od nekih 10 metara možda i više. Stvarno izgleda jeziv pogled prema unutra i sama pomisao kako bi to sve izgledalo kada bi taj zid pukao. Između svih ti nemani tada su "paradirali" u ronilačkim odjelima četvorica ronilaca. Nisam shvatio koja je njihova svrha u toj vodi, jer su skoro stalno bili na jednom mjestu i ponekad bi mahnuli ponekom prolazniku, ali i sama pomisao da moraš boraviti nekoliko sati u toj vodurini (bome im je zanimljiv posao) nije baš privlačno. Čekao sam nekoliko minuta da vidim da li će koji od tih nekoliko morskih pasa poplašiti kojeg od ronioca ali ništa od toga, vjerojatno su se najeli dobro pa im i nisu zanimljivi ronioci presvučeni crnom gumom. Krenuo sam dalje i dalje i dalje i onda sam se pogubio u svim tim hodnicima.
Gdje god dođem sve mi je izgledalo isto. Mislim da svaki brend koji nešto znači u svijetu ima svoj prodajni prostor. Navratio sam u jedan prostor u kojem se prodaju stotine vrsta parfema. Stvarno zanimljiv prostor gdje možeš puno toga i naučiti o parfemima. Iako sam znao da nema svrhe porbavati više od tri parfema na svojoj ruci, povučen nekom željom da provjerim neke brendove za koje nikada nisam čuo te sam izašao van u kombinaciji svakojakih mirisa. Budući da sam imao dosta vremena, nisam vodio brigu o žurbi.
Slijedeće što je interesantno za spomenuti je Gold Souk. Preko 200 prodajnih prostora u kojima se nudi tisuće ogrlica, narukvica, prstenja od 18 i 24 karatnog zlata. Toliko zlata da ni sam sebi nisam vjerovao da sve to nije neki san i da se nenalazim negdje u Slavoniji na kirvaju i nekom liciteru koji na svom štandu ima veliku količinu bižuterije koja sjaju žutom bojom. Stvarno je zanimljivo i to da nisam nigdje vidio neke zaštitare ili policiju,samo prodavače koji ljubazno i nenametljivo pokušavaju udovoljiti svakom kupcu. Kasnije sam čuo da pojam krađe baš i nije razumljiv kod tih prodavača jer im je nepojmljivo da se netko pojavi i pokuša nešto drpiti, a razlog, e da razlog tome je izuzetno zanimljiv. Ako se i netko odvaži takvoj avanturi vjerojatno će ostati bez ruku ili čak glave i to po kratkom postupku. Kažu da se to radi veoma brzo kao u srednjem vijeku u Europu, ruku na panj ili glavu i to je to. Zbog toga se bolje isplati ni nepomišljati o takvim budalaštinama. Vidio sam jedan prsten od 6 miliona dolara. Uz njega ima više "papirologije" nego što je težina zlata i dijamanata. Ima taj prsten svoj certifikat, pa samu povijest izrade i svašta nešta. Također u sklopu toga zdanja postoji i klizalište koje ima stazu za klizanje i teren za hokej (ali o tome više u slijedećim postovima). Skužio sam po facama da ima posjetioca iz cijelog svijeta i bome se troši lova naveliko. Kada sam se odlučio da je dosta razgledanja izlaz sam potražio pomoću video ekrana kojih ima na svakom križanju tih ogromnih hodnika i prolaza i na kojima je prikazana trenutna pozicija. Međutim naivno sam tražio akvarij i kada sam ga pronašao skužio sam da je tu samo ulaz i da je izlaz na drugom dijelu. Stvarno zanimljivo mjesto, ali savjetujem da posjetioci ili turisti prvo dobro prouče cijeli objekat na internetu i onda se upuste u avanturu koja se zove obilazak Dubai
Mall, jer nakon dva sata savlada Vas umor i kasnije Vam se sve čini identično.
Ovako izgleda Dubai Mall slikan s visine od 500 metara


Dubai Aquarium




Shop centar



Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Otok u obliku palme

Otok u obliku palme




Dubai noću

Dubai noću