Posao u Dubai-u



Stigao sam avionom u Dubai u rano jutro negdje oko 5 sati. Uobičajena procedura na aerodromu, skeniranje oka, pregled vise, pregled putovnice i pravac hotel. U hotelu kratki brifing i najvažnija informacija da nema leta za Bagdad slijedeća dva dana. Super, tuširanje, doručak i van iz hotela.

Tek, kada sam sjeo u taxi skužio sam da Dubai još uvijek spava iako je sat pokazivao skoro devet sati ujutro. Rekao sam mu vozi me u Dubai Mall. Pitao sam ga na koju "foru" bi se ja mogao zaposliti kao taxi vozač. Odgovor je uslijedio na mješavini engleskog i tamo nekog jezika iz Pakistana da odem u sjedište kompanije i da se informiram. Rekoh, vozi. Stvarno me čovjek "odbaci" brzo do sjedišta iste kompanije. Na moje pitanje dobio sam ljubazni odgovor da apliciram na njihovoj web adresi, oni mi "sređuju" godišnju visu, radim na postotak (10% od naplaćene vozarine je moje). Smještaj tražim sam ili mi oni mogu pomoći, za hranu se brinem sam ili opet njihova pomoć itd. U razgovoru s vozačima dobio sam informaciju da mogu zaraditi od 1000 dolara pa do 2000 dolara. Vozi se 12 sati, a 12 odmara. Dva čovjeka voze jedno vozilo, jedan po danu, jedan po noći.
Jedan od vozača mi je rekao ako si sposoban da naučiš ceste i ako brzo reagiraš i ako si ljubazan i znaš engleski onda možeš zaraditi i znatno veću lovu.

Nakon toga sam otišao u Dubai Mall. U svakom prodajnom prostoru pitao sam da li mogu se zaposliti kod njih. Također sam pitao i u hotelu u kojem sam odsjeo, isto pitanje.
Na svakom mjestu sam dobio odgovor da postoji velika mogućnost zapošljavanja.

Prve informacije možete pokupiti i na web adresama, možete slati CV odnosno životopise direktno i uvijek postoji šansa da uspijete.

I na kraju ostavljam jedan link koji "vodi" do stranice gdje možete pogledati koji se poslovi momentalno traže.

http://www.gulftalent.com/home/

Sretno Vam bilo!



Oznake: , ,

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Otok u obliku palme

Otok u obliku palme




Dubai noću

Dubai noću