Dubai mamac za bogate 2. dio


 Dubai - mamac za bogate

Kao što sam u prethodnom postu rekao "Dubai je grad koji je stvoren da bi bogati imali gdje trošiti novac". To je stvarno istina jer u tome umjetnom gradu koji ovisi o tvornicama vode koje otimaju pitku vodu od morske vode, o nafti koja je glavna i osnovan sirovina za proizvodnju svih drugih oblika energija  potrebne da bi ovaj grad održao na životu, možete potrošiti kamione novaca (naravno ako ih imate). Ipak i mi obični smrtnici koji nemamo debele novčanike ili debele bankovne račune možemo si priuštiti nezaboravan provod. 

Tu vam mogu pomoći vozači taksija. Ako su iskusni, odnosno rade već nekoliko godina i ako dobro pričaju engleski onda ste u "dobrim rukama".  Ako "naletite" na neiskusnog taksistu promijenite taksi jer neiskusni nema pojma gdje vas treba odvesti. Neiskusni taksista nebrojeno puta naziva prijatelje (druge taksiste) putem mobitela kako bi ga uputili gdje da vozi.

Svaki hotel ima na recepciji ponude za razno-razne izlete i provode. Tako u skladu sa mogućnostima možete si priuštiti popodnevni  Dubai Desert Safari (vožnja terencem po pustinji), panoramsku vožnja helikopterom ili balonom, zatim posjet Dubai Mall (veličanstvenu građevinu sa 1200 prodajnih mjesta i veličanstvenom akvariju, ili "ledenoj" dvorani u kojoj postoji umjetni snijeg i staze za skijanje i sankanje. Mislim da je ulazna karta oko 100 dolara.)
Desert Safari je uzbudljiva vožnja terenskim vozilom po pustinji koja i nije pretjerano skupa, oko 100 dolara, a sastoji se od vožnje od nekoliko sati po pustinji. Nakon nekog vremena dolazite do jedne oaze gdje se priprema roštilj. Tu možete iznajmiti baggije i uživati u pustinjskom pijesku. Također možete jahati na devama, normalno uz plaćanje. Vozači koji voze terenci pokušavaju glumiti Michaela Shumahera pa morate biti spremni na ludu, odnosno blesavu vožnju. Ako vam bude loše od te vožnje nemojte očekivati da će se vozač smilovati i stati, neće ni trepnuti ako budete kojim slučajem primorani isprazniti želudac.  Dvojica prijatelja bili su u drugom terencu, a s njima su bili mladi bračni par. Djevojka je imala "slab" želudac pa je skoro "dušu" izbacila van, a vozač je vozio kao na reliju Pariz-Dakar.

Također adrenalin podiže i posjeta najvišoj zgradi "Burj Khalifa". Potrebno je preko intereta rezervirati kartu i tada je duplo jeftinija, ako niste rezervirali kartu tada možete "upasti" u lift samo ako ima mjesta. Ja sam čekao nekoliko sati da dobijem priliku da uletim u lift. Zapravo to čekanje sam kratio šetnjom po Dubai Mall koji ima oko 1200 prodajnih prostora. Liftom se penjeto do visine oko 600 metara i tu možete razgledavati panoramu ovog pustinjskog fantastičnog grada, naravno ako vrijeme dozvoli, jer ako je oblačno a oblaci se pretežno sastoje od čestica prašine teško da ćete vidjeti nešto. Zapravo pogled je isti kao iz aviona kada slijećete. Ja sam od onih koji čvsto stoje na Zemlji ako su na zemlji, a vožnja brodom po moru i ova avantura penjanja liftom u visine nisu u mojoj rubrici poželjnih avantura. Bio sam, vidio sam, lijepo krasno veličanstveno ali meni je ipak bolje kada moje noge koračaju zemljom. 

Veličanstveni izlazak možete si priuštiti unajmljivanjem starih drvenih brodica koje vas vozaju po zaljevu. Najbolje je u sami sumrak, tada nije vruće, zanimljivo je i romantično i nije skupo, sat vremena 25 dolara po osobi. O drvenim brodicama i drugim provodima u nastavku.


Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Dubai 1978.godine

Otok u obliku palme

Otok u obliku palme




Dubai noću

Dubai noću